21 sierpnia 2010

Obóz sportowy w Stasikówce

Mamy kolejną relację z wakacyjnego wyjazdu. Karolina Bartczak - rzecznik prasowy Szkolnego Samorządu – pisze o tygodniu spędzonym w górach.

W dniach 9-15 sierpnia grupa uczniów naszej szkoły pojechała na obóz sportowy do Stasikówki. Wyjazd przepełniony był licznymi atrakcjami przygotowanymi przez naszych organizatorów. Po drodze w Tatry, odwiedziliśmy krakowski Tyniec i Kopiec Kościuszki. Kolejne dni upływały pod znakiem aktywnego wypoczynku.

Pierwszego dnia zdobyliśmy Kasprowy Wierch, z którego zjechaliśmy najnowocześniejsza w Polsce kolejką linową do Zakopanego. Następnego poranka udaliśmy się na Krupówki. Po "zakupowych łowach" mieliśmy okazję skorzystać z relaksujących kąpieli w największym na Podhalu, aquaparku w Zakopanem. Trzeciego dnia przekraczając polską granicę udaliśmy się do parku wodnego "Tatralandia" na Słowacji. Korzystaliśmy z promieni słonecznych, kompleksu zjeżdżalni oraz gorących wód termalnych. Kolejne dwa dni upłynęły nam pod znakiem górskich wędrówek. Pokonując kilkadziesiąt kilometrów zdobyliśmy Morskie Oko, Czarny Staw i najwyższy szczyt Pienin - Trzy Korony. Ostatni wieczór spędziliśmy w góralskim klimacie siedząc przy ognisku.

Do Pleszewa wróciliśmy pełni wrażeń i niezapomnianych wspomnień. Z niecierpliwością wyczekujemy kolejnych wakacyjnych wypadów.

Dziękujemy naszym opiekunom za wyrozumiałość i miło spędzony czas!

Opiekunami na obozie były panie Izabela Guz-Czajka, Ewa Karbowska oraz pan Grzegorz Czajka.