09 lipca 2006

Koniec roku - foty

Fotki: Maciej Rataj - dzięki.



10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nigdy nie zapomne tego dnia... ehh.. Nie koniecznie z powodu zakonczenia:P Ale pożegnania naszej koffaniutkiej siostry Klaudi:*:*
Ryczałam jak glupia:P Niespodzianka się udała...(tak nawiasem.. jestem autorem laurki dla siostry;P ) Chcieliśmy aby ten dzien już na zawsze pozostal w serduszku naszej bratniej duszy, która wnosiła do naszej szkoły przyjaźn... miłośc... dobroć... :*:*
KOCHAMY CIę SIOSTRO KLAUDIO!!
P.S. dla Macieja R.--> ja uczestniczyłam w apelu na zakonczenie czy mogłabyś się ze mną jakoś skontaktowac i przeslac mi fotki, które masz ztej uroczystości...?
mój email: mrzywa.twardo@wp.pl
PoZdRaWiAm!

Anonimowy pisze...

w sumie MÓGŁBYM.

Anonimowy pisze...

toś mnie Marta rozbawiła do Macieja...mogłabyś....dobre...kulam się ze śmiechu

Anonimowy pisze...

Czy jest mozliwosc zamieszczenia na stronie listy osob przyjetych do szkoly?

H pisze...

Przykro mi, ale chyba się nie uda.

Anonimowy pisze...

UPss.. sorry Maciej..

A Ty się tak nie kulaj ze śmiechu Adam :P

Anonimowy pisze...

A dlaczego żegnaliście siostre Klaudie??

Anonimowy pisze...

Emerytura??

Anonimowy pisze...

Ja też chce fotki...Mrzywus znasz moj e-mail ;)

Anonimowy pisze...

siostra Klaudia i emerytura...ludzie...pomyślcie...siostra klaudia zmienia placówkę...odchodzi z Pleszewa