11 stycznia 2007

Studniówka - foty 3d








Foty: Tośka. Dziękuję.

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a co ludziska powiecie na komers? :D:D:D hehehe

Anonimowy pisze...

no a ba-musi byc!!!

Anonimowy pisze...

nie omieszkam przybyć

Anonimowy pisze...

ale swayze musi zatańczyć ze mną pościelówe

Anonimowy pisze...

parostatkiem w piekny rejs...
poplyniemy...
nie tylko w tancu:)

Anonimowy pisze...

sweyze co ty na moją propozycje wspólnego tańca?

Anonimowy pisze...

ja żem bym była za!!!! :) mrr moje rumaki :D:D:D

Anonimowy pisze...

ja tysz. może jakiegoś rumaka też bym dla siebie znalazł

Anonimowy pisze...

heh dla gejlorda sztuką to pewnie nietrudną. szczególnie gdy jest się z wampa:p

Anonimowy pisze...

dajcie mu spokój, bo jeszcze się bujnie w którymś w was!!! a może nie wuprzedzilam faktów? ;P Buziam 3d :*

Anonimowy pisze...

apeluje do wszystkich chłopów żeby się pilnowali!!!

Anonimowy pisze...

ja coś na do poradzę :P