13 września 2006

Co jest grane?

Plan imprez szkolnych na październik:

  • 9 paźdz. (poniedziałek) - koncert; godz 8.00 klasy I, godz 9.00 klasy II,
  • 12 paźdz. (czwartek) - Otrzęsiny klas pierwszych, każda klasa o innej godzinie,
  • 13 paźdz. (piątek) – skrócone lekcje oraz akademia z okazji Dnia Edukacji Narodowej.
  • 8 komentarzy:

    Anonimowy pisze...

    Profesorku która klasa poprowadzi otrzęsiny??????????

    Anonimowy pisze...

    Może ja odpowiem na to pytanie - 2C.

    Tak btw jaki to będzie koncert 9 października?

    H pisze...

    Thinky, ja Ci dam profesorka - widzimy się jutro na angielskim.

    Lara, wiem tylko, że wystąpi duet. Domyślam się, że muzyka będzie klasyczna.

    Anonimowy pisze...

    heh UPS :P dobrze że to przeczytałąm po ang. bo bym sie chyba nie odzywała :P a skad szanowny Prof. wie że ja to ja? :>

    Anonimowy pisze...

    Czy my, pierwszacy, mamy się bać tych otrzęsin?? ;) :D
    Mam nadzieję, Panie Profesorze, że grono pedagogiczne sprawuje nad tym wszystkim pieczę :D

    H pisze...

    Martha, odpowiem odsyłając Cię do wpisów bloga z zeszłego roku. Jeden z nich omawia przygotowania do imprezy, z kolei drugi omawia przebieg. Znajdziesz tam również linki do filmów!

    Anonimowy pisze...

    W piątek skrócone lekcje - nie orientuje się Profesor od której godziny będziemy wolni?? :D
    A tak btw - czy wtedy odbędzie się nasze pasowanie?? Pozdrowienia!

    H pisze...

    Martha, odpowiadam nowym wpisem.