22 grudnia 2006

Jasełka - foty








9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Perlok i tak wymiatal!
herod rulezzz

Anonimowy pisze...

Ja mam takie pytanko: będzie w tym roku na Studniówce wybierany król i królowa balu?

Anonimowy pisze...

szlyszalam ze tak:-)

H pisze...

Nic mi o tym nie wiadomo.

Anonimowy pisze...

buahah to moze jeszcze wybierzemy gospodarza i gospodyni? :D:D tak jak na dożynkach!!! plon niesiemy plno w gospodarza dom :P

Anonimowy pisze...

do: ciuciu muciu 3d
na balach się gospodarza nie wybiera ale króla i królową tak, wiec idz się lepiej poucz do matury, a nie pierdoły piszesz!!

Anonimowy pisze...

i nawzajem. szkoda tylko ze sie na żartach nie znasz :D

Anonimowy pisze...

do: ciuciu muciu 3d
dzięki, ale ja mature mam już za sobą chłopczyku

Anonimowy pisze...

dziewczynko jak już :D heeh pzdr :P