17 marca 2010

Foty Sandry

Przechodząc do wpisów z etykietą uczniowie znajdziecie informacje o osobach z ciekawymi zainteresowaniami. Dzisiaj pierwszoklasistka, Sandra Żurek i jej zdjęcia (więcej fotek tutaj).

Sandra mówi o swoim hobby:

Moja przygoda z fotografią zaczęła się rok temu, na wycieczce organizowanej przez Fotoklub PTTK Pleszew. Zwiedzaliśmy wtedy m.in. Ogród Japoński we Wrocławiu, który jest po prostu rajem dla osób lubiących robić zdjęcia. Od tego czasu moje zainteresowanie fotografią rośnie coraz bardziej. Jednakże nie wiążę z tym swojej przyszłości. Chcę, aby pozostało to moim hobby, któremu będę poświęcać mój wolny czas.

Najchętniej fotografuje wszelkiego rodzaju rośliny i przyrodę, lecz nie tylko. Pstrykam fotki wszystkiemu, co mi wpadnie w oko i co mnie zaciekawi. Być może nie są one profesjonalne, ale jak wcześniej już wspomniałam, jestem początkującym fotografem.

Niestety jakość mojego sprzętu pozostawia wiele do życzenia aczkolwiek udowadniam w ten sposób, że do zrobienia ciekawego zdjęcia nie potrzebny jest super aparat. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości dodam jeszcze, że w żaden sposób nie przerabiam moich fotek.

0 komentarzy: