25 października 2005

Więcej fot z imprezy dla klas pierwszych




14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

wszystko fajnie ale pytal sie ktos mnie czy tutaj moze byc fotka na ktorej jestem? :> dobrze ze se twarzyczke zaslonilem bo mnie przynajmniej nie widac hehehe :P Tak wg mnie to styknie juz tych fotek z otrzesin :] jezeli chcecie to zrobcie osobna stronke tylko z fotami, latwiej sie bedzie przegladac i w ogole... a po co smiecic bloga... zreszta to juz troche nieaktualny temat :D

Anonimowy pisze...

no własnie znowu foto bez informacji teraz to powinno być 100 rozprawek i z kazdej laczek, yyyy a co to za panie na pierwszym foto ja sie ich bojeeeeee jakieś czarownice czy cuś hehehehe

Anonimowy pisze...

to sa wiedzmy!

Anonimowy pisze...

Złeee wiedźmy :DDDD

Bojcie się wszyscyyy:D
:>
Prawda, ze straszne?

Anonimowy pisze...

buahahhahaha tańczący bury... hYhY

Anonimowy pisze...

A jak:) Tanczyl i miauczal:p
:>
I soczek mu taka jedna z wiedźm kazała mu pić:> dooobry soczek:d

Anonimowy pisze...

soczek byl pyszny... z naszej klasy nikt za 30 zl go nie chcial wypic :P

Anonimowy pisze...

hmm, ja bym sie tym nie chwalil ;]

Anonimowy pisze...

dajcie wiecej fotek please;];]

Anonimowy pisze...

nio jak pięknie mija hallowen:)pozdrawiam Paula

Anonimowy pisze...

To foty z naszego kocenia, Paula :]
Wiesz 2a przygotowywala :p hehz
Jak za czasow 3b normalnie...

Anonimowy pisze...

wygladasz slicznie kasienka;]

Anonimowy pisze...

Gabi ty równiesz!!:D

Anonimowy pisze...

koles chcial zablysnac i napisac pare komplementow dziewczynom. Proponuje najpierw zajrzec do slownika zobaczyc jak sie pisze "rowniesz"