15 maja 2008

2c i 2d w Pieninach

W drugim tygodniu maja zjednoczone siły 2d i 2c wypoczywały w Pininach. Relację z wyjazdu podesłała Agnieszka Kołodziejska. Dziękuję.

Nasza wycieczka w Pieniny rozpoczęła się 7 maja, o godz. 5:00 (niezły hardcore) ruszliśmy w drogę. Po drodze zwiedzaliśmy ruiny zamku w Ogrodzieńcu, w którym m.in. kręcono sceny do filmu Zemsta. Później odwiedziliśmy pustynię błędowską, która jak się okazało "w praniu" nie jest pustynią, tylko lasem. Dalej zmierzaliśmy do Krościenka nad Dunajcem, gdzie mieliśmy zaplanowane noclegi. Kolejne trzy dni wycieczki spędziliśmy na górskich wędrówkach i zdobywaniu szczytów. Byliśmy na Wysokiej, Trzech Koronach, Sokolicy, Palenicy, w wąwozie Homole oraz płynęliśmy Dunajcem. W drodze powrotnej odwiedziliśmy Kraków. Atrakcji było co nie miara, pogoda dopisała, a wieczory spędzaliśmy razem przy dźwięku gitar. Ogólnie wyjazd mega udany. Teraz czekamy na obiecane Karkonosze - a to już w październiku. Wielkie podziękowania dla prof. Borkiewicza, prof. Wnuka i p. Mieczysława Szczepaniaka.