22 maja 2008

Konkursie fotograficzny „Ja i Mój Świat”

2 czerwca 2008 r. podczas podsumowania VIII edycji Wielkopolskich Dni Stop Uzależnieniom zostaną wręczone nagrody dla uczestników konkursów organizowanych w ramach tegorocznej akcji.

W konkursie fotograficznym „Ja i Mój Świat” pierwsze trzy miejsca zajęli: Mateusz Lewandowicz (I LO), Agata Cicha (I LO) i Emil Dera (ZSUG).

Wyróżnienia otrzymali: Anna Szymańska (I LO), Angelika Mofina (I LO), Anna Pankowiak (ZSUG), Kinga Zbrzezna (ZSUG), Piotr Kuś (I LO) i Emil Dera (ZSUG).

Oprócz konkursu fotograficznego, w kategorii modelarstwo, Jakub Jankiewicz (kl. 2b) zaprezentował swoje modele.

2 komentarzy:

zolinka pisze...

Nie no.. gratulacje;) Aż dwie osoby z naszej kochanej 2b;D
Widzę, że nawet Kinga Zbrzezna vel Kisiel została wyróżniona. Brawoo;))

Martha pisze...

Gratulacje, szczególnie dla Ani Szymańskiej! Powód do dumy dla naszej klasy ;)
A ja teraz o czymś innym - czy ktoś coś wie na temat strajku, który ma się odbyć we wtorek? To nadal aktualne? Panie Profesorze...?